Avatar billede klavil Seniormester
22. november 2009 - 14:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ændre mails navn i Google mail

Jeg har lavet nogle etiketter hvor der eksempelvis er en der hedder: garantibeviser. Så smider jeg diverse mails derind som har noget med det at gøre.
Jeg vil dog gerne kunne omdøbe de mails der ligger derinde, så der er noget mere overskueligt at finde frem til lige præcist et bestemt garantibevis.
Er der nogen som ved hvordan man gør det?
Avatar billede claes57 Ekspert
22. november 2009 - 15:58 #1
du skal oprette etiketter under etiketten grarantibeviser. Man kan ikke rette i mails header-data.
Alternativt - videresend den til dig selv med ny overskrift.
Avatar billede klavil Seniormester
23. november 2009 - 15:08 #2
Tak for det. Lidt besværligt da jeg pt har så mange garantibeviser, men så må jeg gøre det næste gang inden jeg smider den in d under den etiket.
smid et svar :o)
Avatar billede claes57 Ekspert
23. november 2009 - 16:05 #3
du starter vel med at videresende til dig selv med tingens navn i emne?