Avatar billede Poppy Nybegynder
22. november 2009 - 14:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

konstant konfiguration af office programmer

Hjælp- efter at have måtte gendanne fabriksindstillinger på min pc (var totalt nede) har jeg på ny indstalleret (en helt lovlig version) af microsoft office til hjemmet og studiet 2007.  Selve installationen gik fint men nu er det sådan at hver gang et af programmerne skal åbnes starter den med at konfifurere microsoft office (tager laaaang tid) - HVER GANG.  Jeg har prøvet at hente opdateringer, har genstartet osv... er der nogen der ved hvordan jeg løser problemet??
Avatar billede vejmand Juniormester
22. november 2009 - 14:46 #1
Prøv at højreklikke på ikonet for programmet -> Kør som administrator
Avatar billede b-and Novice
22. november 2009 - 15:55 #2
Jeg tror at du efter installationen får trykket forkert på det billede som kommer op.

Hvis jeg husker rigtigt - så er der 2 varianter hvor den ene hedder køb.  Den skal du ikke trykke på men den til venstre…

Det er lidt ulogisk - men det er Microsofts verden ret ofte… *S*
Avatar billede Poppy Nybegynder
25. november 2009 - 18:39 #3
Det viser sig at jeg muligvis har fået installeret programmet under en bruger uden administrator rettigheder.  Efter at have prøvet alle andre muligheder (inkl. ovenstående) valgte jeg at afinstallere programmet og installere på ny (MED administrator rettigheder) og så virkede det.