Avatar billede haverslev Novice
21. november 2009 - 14:25 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Email osv.

Ja, så får vi ikke mails igen igen, samt at indlæggene i kategorierne ikke opdateres.
Nogle gange står der f.eks 0 indlæg og når man så kommer ind i spg. så er der flere indlæg.
Det modsatte forkommer dog også - xx antal indlæg i oversigten, men ingen indlæg vises i spg.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. november 2009 - 14:38 #1
Hej jeg har heller ikke fået mail hele dagen, og har pendlet mellem siderne og opdateret dem for at se om der bliver svaret i den anden ende (surt). Det er svært at hjælpe med disse betingelser. Får sikkert mindst 50 mails når det kommer op igen.
Kan eksperten.dk ikke laves, så den side man er på automatisk bliver opdateret hvert minut? Jeg har flere gange arbejdet med indlæg hvor der er andre der har svaret det samme som mig. Og det er jo lidt pinligt at komme med de samme idder ikke?
Avatar billede 220661 Ekspert
21. november 2009 - 15:52 #2
Så virker mailen igen. Har fået over 50 indenfor den sidste halve time!!!
21. november 2009 - 20:45 #3
(Min har virket hele dagen...)
Avatar billede haverslev Novice
23. november 2009 - 17:50 #4
Nu har jeg også fået masser af emails.

Det er dog mærkeligt, at nogle får mails, andre ikke ?
Gik da udfra at de blev afviklet fra samme server osv.
Avatar billede haverslev Novice
23. november 2009 - 20:41 #5
Opdateringen af kommentar / indlæg kører ihvertfald ikke godt.
Har været inde i nogle spørgsmål, hvor den ikke viste nogen indlæg i spørgsmål oversigten.
Når man så kom ind i spr. så var der hhv. 2 og 3 indlæg - gik man så ud i oversigten, så viste den stadig 0 indlæg.
23. november 2009 - 22:41 #6
#5 har jeg også oplevet. Et par gange F5 (genindlæs) og den blev - måske - opdateret...
Avatar billede haverslev Novice
27. november 2009 - 18:30 #7
Tja, det er nu tilfældigt om den vil opdatere eller ej via F5.

Sjovt man intet hører fra admin. om dette, eller der evt. blev srevet en lille notis af de problemer der er med mail, opdatering osv.
27. november 2009 - 22:14 #8
Jeg har nu vænnet mig til at klaske [Ctrl][F5] et par gange i hver indlæg jeg ser på!
Incl den hvor jeg selv lige har lagt en kommentar; efter [Opret] ka' jeg først se den efter en eller flere gange [F5].
Ditto med link-tråde, jeg får via E-mail...

Jeg ka' se andre der har oprettet dobbelt indlæg, fordi de troede at den ikke kom med i først omgang...
Avatar billede haverslev Novice
28. november 2009 - 18:13 #9
jeg oprettede et indlæg i dette spørgsmål,
http://www.eksperten.dk/spm/894130#reply_7496212
for at få CoAdmin til at se på disse spørgsmål.
Og at de skulle få nogle proff. til at kigge på det.
Jeg lagde tillige link til dette spørgsmål og det jeg selv har oprettet -
Men indlægget blev simpelthen slettet og fjernet fra hans spørgsmål - UDEN at give nogen form for besked

Det kalder jeg virkelig en Admin. der forstår at hjælpe og gøre noget ved problemerne.
Avatar billede haverslev Novice
30. november 2009 - 18:04 #10
lukket!