Avatar billede tommer Nybegynder
20. november 2009 - 21:00 Der er 1 løsning

ombrydning af tekst på radiobuttonlist

hvis der er ombrydning af tekst på en radiobuttonlist går linie 2 ind under selve radiobutton..
jeg vil gerne undgå det..
på min side vises radiobuttonlisten dynamisk via koden.. kan man evt dele selve button og teksten op i en tabel med 2 kolonner eller noget lign?.... og jeg vil selvfølgelig bare læse den igen som en radiobuttonlist i koden bagefter....
Avatar billede tommer Nybegynder
22. november 2009 - 00:02 #1
lidt css løser problemet:
.radioButtonList td
{
    vertical-align: top;
    padding-bottom:10px;
}
.radioButtonList input[type="radio"]
{
    float: left;
}
.radioButtonList label
{
    width: 400px;
    display: block;
}