Avatar billede per2edb Praktikant
18. november 2009 - 20:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

outlook.pst lagt i Window 7 Live mail

Jeg har fået Window 7.
Jeg havde før vista og office og outlook
Nu har jeg ikke office længere på Window 7, så jeg ønsker at få lagt min outlook.pst over i Window 7 ´s windows live mail

Hvordan gør man det?
Avatar billede vejmand Juniormester
20. november 2009 - 12:10 #1
Du skal nok ha fat på en pc med både Outlook og Outlook Express/Windows mail installeret, hvis projektet skal lykkedes:
http://www.sevenforums.com/browsers-mail/10497-importing-mail-outlook-windows-live-mail.html
Avatar billede ptj_11 Forsker
25. januar 2010 - 19:22 #2
Du kan nøjes med en maskine med MS-Outlook installeret. Her eksporterer du dine mails og kontaktpersoner til en CSV-fil, som du siden kan importere i din Windows-Mail.

Sakset fra hjælpefunktionen i Windows Live Mail:
Importere kontaktpersoner fra et andet e-mail-program eller en anden e-mail-tjeneste
Før du kan importere kontaktpersonerne til Windows Live, skal du eksportere dem til en fil fra det andet e-mail-program eller den anden e-mail-tjeneste. Du kan finde flere oplysninger i Hjælp-dokumentationen til det andet e-mail-program eller den anden e-mail-tjeneste.
Log på Startside for Windows Live med dit Windows Live ID (Den e-mail-adresse og adgangskode, du bruger til at logge på Windows Live-programmer og -tjenester, f.eks. Windows Live Hotmail og Windows Live Messenger, Microsoft-tjenester som Xbox LIVE, MSN og Office Live, og alle andre steder, hvor du ser Windows Live ID-logoet.) , hvis du ikke allerede har gjort det, og klik derefter på Personer
Klik på Administrer øverst på siden.
Klik på Importer.
Vælg den tjeneste, du vil importere kontaktpersonerne fra.
Klik på Gennemse for at finde den fil, du vil importere.
Find filen, og klik derefter på Åbn.
Klik på Importer kontaktpersoner.
/ptj_11
Avatar billede vejmand Juniormester
25. januar 2010 - 19:34 #3
ptj_11 >> Er du sikker på det også gælder for Mails?
Er det ikke kun kontaktpersoner du kan eksportere/importere på den måde?
Avatar billede ptj_11 Forsker
25. januar 2010 - 23:13 #4
Pardon, den del havde jeg ikke lige undersøgt, så nej, det er jeg ikke sikker på. Efter teksten at dømme, så omfatter metoden ikke mails.
/ptj_11
Avatar billede per2edb Praktikant
20. juni 2010 - 12:18 #5
Lukket
Avatar billede vejmand Juniormester
20. juni 2010 - 15:35 #6
Hvad blev løsningen her???