Avatar billede firetiger Nybegynder
15. november 2009 - 12:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til dk's billigste dvb-t boks med mpeg 4 til tv?

Hej alle.

Jeg står og mangler en dvb-t boks til tv med mpeg4 så jeg igen kan se tv efter de har skiftet fra anolog til digitalt tv signal. Hvad er den billigste boks pt lad os få nogle bud?

Hilsen Anders.
Avatar billede haverslev Novice
15. november 2009 - 12:57 #1
Denne kan købes i f.eks Bilka til 439 kr. i denne uge
http://www.taenk.dk/test/digitale-modtager-bokse/kviktest-mpeg-4-boks/fakta/
Avatar billede Jensen DK Novice
15. november 2009 - 14:10 #2
Den haverslev linker til kan købes fra uge 47 det er et utrolig godt køb, har selv et par af slagsen, tvivler bare på at Bilka kan levere var ude i fredags for at købe en Maximum 102 digital box men der ville ikke kunne leveres nogen boxe foreløbig, man kunne købe og betale og så hente senere.
ElGiganten har en box som hedder Clint det er AGK hardware men koster omkring 600,00kr det er måske i overkanten.
Avatar billede Bodillen Nybegynder
15. november 2009 - 16:31 #3
Prøv Føtex, de har jo de samme bokse som Bilka
Avatar billede 220661 Ekspert
09. oktober 2011 - 08:11 #4
Har du fået løsningen her?
Avatar billede firetiger Nybegynder
09. oktober 2011 - 10:13 #5
tråden er igang med og blive tildelt point til den rigtige som har givet det mest korrekte svar. kunne ikke give point da der kun er skrevet kommentare. Så har bedt personen om et svar istedet via intern besked så tråden kan blive lukket. ærgeligt folk går så meget op i point på den her side istedet for hjælpe folk. som i nok kan se er jeg ikke fedtet med og udele mange point for et lettere spørgsmål. frem for hvor mange skriver tråde med langt mere avancerede og tidskrævende tråde frem for mine som giver langt mere.
Avatar billede haverslev Novice
09. oktober 2011 - 12:00 #6
Er blevet bedt i PM/intern besked om, at lægge et "svar" for mit indlæg #1
Avatar billede firetiger Nybegynder
09. oktober 2011 - 12:59 #7
tusind tak for hjælpen haverslev.