Avatar billede Adamvest Nybegynder
13. november 2009 - 23:02 Der er 3 kommentarer

modem til ruter virker ikkke men modem til pc virker?

Hey jeg sidder her sammen med nogle af mine venner og lige pludslig virkede internettet ikke og prøvede bare at koble mig dirakte til modemet som virkede men kan ikk koble mit modem til ruter og der efter til pc?
Avatar billede bit-phreak Nybegynder
13. november 2009 - 23:19 #1
nok din router der ikke virker. prøv evt at resette den via den lille knap der sidder bagpå routeren
Avatar billede 220661 Ekspert
13. november 2009 - 23:21 #2
Har du forsøgt at reparere forbindelsen (højreklik på lan og vælg reparer)?
Har du forsøgt at slukke udstyret, og genstartet det igen?
Avatar billede DavidRommedahl Nybegynder
16. november 2009 - 01:07 #3
Du bliver nødt til at skrive dit problem lidt mere klart.