Avatar billede hkprofil Forsker
12. november 2009 - 16:39 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kalender i Outlook

Jeg har Outlook 2007 og der er en "Kalender" og en "Kalender i arkivmapper". Jeg kan ikke læse mig til det, men er der nogen der kan fortælle mig, hvad arkiv skal bruges til? Det der står i den alm. kalender forsvinger vel ikke?
mvh
Avatar billede yxos Nybegynder
28. februar 2010 - 15:49 #1
Du har på en eller anden måde fået oprettet en arkivfolder hvor du har kopier af dine "almindelige" foldere.

Nej, din almindelige kalender forsvinder ikke med mindre du aktivt gør noget for at slette den.
Heller ikke selv om du sletter "arkiv" folderen.

Du har en del uafsluttede spørgsmål her på eksperten.
Husk at give point, eller hvis du selv har fundet svaret, så at give dig selv points, og lukke spørgsmålene.
Avatar billede hkprofil Forsker
28. februar 2010 - 16:19 #2
jeg har lukket 2 og de resterende venter på et svar!
Avatar billede yxos Nybegynder
28. februar 2010 - 16:26 #3
Det er helt ok at vente på svar!  :-)

Hvad synes du om mit svar til dette spørgsmål?
Avatar billede hkprofil Forsker
28. februar 2010 - 17:38 #4
TAK men hvad skal man bruge den til, når den anden ikke forsvinder?
Avatar billede yxos Nybegynder
28. februar 2010 - 18:06 #5
Det ved jeg faktisk ikke, for den er ikke i min Outlook 2007...  Har du mulighed for at give mig et skærmdump?
Avatar billede hkprofil Forsker
10. marts 2010 - 08:34 #6
Jeg kunne tænke mig at udvide mit spørgsmål. Jeg benytter Bullguard til backup af mine dokumenter og mails, men den kan ikke tage backup af min kalender. Ved du hvordan man evt. kan gøre det?
Avatar billede yxos Nybegynder
10. marts 2010 - 09:02 #7
Pas. Jeg kender ikke Bullguard.
I stedet for at ændre dit spørgsmål, bør du nok oprette et nyt om backup af kalender med Bullguard.

Hvordan med det oprindelige problem med "Kalender" og "Kalender i arkivmapper"?  Blev det løst?
Avatar billede hkprofil Forsker
10. marts 2010 - 09:42 #8
ok. Tak jeg har nu slette den med arkiv, så tak for hjælpen, send venl. svar!
Avatar billede yxos Nybegynder
10. marts 2010 - 09:46 #9
Tak :-)

P.S. Jeg bruger som sagt gmail, og har dermed ikke behov for at tage backup ;-)