Avatar billede hundevennen Nybegynder
12. november 2009 - 14:52 Der er 1 løsning

sammensætte recordset i et felt adskilt af kommaer

jeg henter data fra en sqldatabasehvor felterne indeholder tal.
1 - 34 og hvis der under opdatering til databasen ikke bliver insertet noget står der 0.
Jeg vil gerne ha et recordset ud adskilt af komma, men ikke de felter hvor der står 0 og så skal den jo heller ikke skrive komma.
jeg bruger denne p.t.:
response.write "<td>" & trim(DBSet(13)) &"," & trim(DBSet(14)) &"," & trim(DBSet(15)) &"," & ....osv

Kan man ikke lave en if med hvis DBSet er tomt skal den ikke skrive noget og heller ikke kommaet?
Avatar billede hundevennen Nybegynder
13. november 2009 - 12:06 #1
lukker og omformulere spm