Avatar billede Bachus1964 Nybegynder
11. november 2009 - 18:27 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Tekstrude

Når jeg åbner et tomt dokument i Word (2007) åbner word automatisk en stiplet tekstboks, som jeg skal starte med at skrive i.
Jeg kan slette den, ved at højreklikke på kanten, under formatere/slette tekstrude.
Der må være ændret i standard opsætningen, for den begyndte først med det, efter at have været lånt ud.
Vedkomne kan ikke huske, hvad der er sket.
Kan I hjælpe ?

ps. Kører XP Proff.
øvrige programmer: Mind manager, MS Project, Office pakken 2007
Avatar billede Vandreren Novice
11. november 2009 - 18:52 #1
Det lyder som om Normal.dot er blevet ændret.
Avatar billede Bachus1964 Nybegynder
11. november 2009 - 19:34 #2
Nu hat jeg været inde og kigge på indstillingerne for normal.dot.
Sammenlignet dem med en pc, hvor word `07 kører perfekt.
Alle flueben/indstillinger matcher, men den gør det stadigvæk.
Altså starter op med at skrive i en stiplet tekstboks.
Kan disse indstillinger ændres andre steder, end ved at højreklikke på normal(typografier)
11. november 2009 - 19:42 #3
Velkommen til E. ...

Find filen [Normal.dot] og SLET den!
Ved opstart af Word oprettes automatisk en frisk [Normal.dot] ...

(Søg også blandt Skjulte mapper/filer)
Avatar billede vejmand Juniormester
11. november 2009 - 19:47 #4
Luk Word 2007
Brug søgefunktionen i XP til at finde filen Normal.dotm
Omdøb den til f.eks. Normal.old
Åbn Word igen, nu burde den oprette en ny Normal.dotm med standard-indstillinger.
Avatar billede vejmand Juniormester
11. november 2009 - 19:48 #5
Sorry, karise_larry, fik ikke opdateret.  :-)
Avatar billede Bachus1964 Nybegynder
11. november 2009 - 19:58 #6
Mange tak for hjælpen ;-)
11. november 2009 - 20:14 #7
Ping...
(Det var et [svar]...)

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-4
Avatar billede vejmand Juniormester
11. november 2009 - 20:14 #8
Velbekomme, det må være karise_larry som skal sende et "Svar" til accept.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
11. november 2009 - 20:14 #9
He he, det går godt, det her.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
11. november 2009 - 20:15 #10
Du lukker spørgsmålet ved at sætte flueben i "Accepter dette svar" ud for svaret, og klikke på "Accepter svar og afgiv point" nederst.
Avatar billede Bachus1964 Nybegynder
12. november 2009 - 06:50 #11
Jeg slettede filerne. Der var faktisk 4 stk.
Nu spiller det bare igen ;-)
12. november 2009 - 07:25 #12
Du lukker spørgsmålet ved at sætte flueben i "Accepter dette svar" ud for svaret for den person som har svaret, og klikke på "Accepter svar og afgiv point" nederst.