Avatar billede mikkelthoegersen Nybegynder
11. november 2009 - 16:45 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Omdanne installeret program til installerbar program

Jeg har installeret ordbog på min pc, men har ikke længere den CD, som jeg havde programmet liggende i. Nu har min søster brug for at få installeret ordbogen på sin nykøbte netbook med ingen CD-drev. Så jeg har tænkt lidt på, om det er muligt at ekstrahere det liggende program på min pc til en installerbar  fil (exe.-fil??), som så kan overføres til en usb-pen, der kan bruges til at installere på hendes netbook?
11. november 2009 - 17:05 #1
... det trix skal du ikke forvente at få noget ud af ...

Pssssst: Husk dine tidligerer spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/mikkelthoegersen
Avatar billede mikkelthoegersen Nybegynder
11. november 2009 - 17:15 #2
???
11. november 2009 - 17:26 #3
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. november 2009 - 18:40 #4
Avatar billede mikkelthoegersen Nybegynder
11. november 2009 - 19:35 #5
Hvorfor ikke bare påminde mig om det på en mere direkte måde?

Så håber jeg, vi vender ontopic.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. november 2009 - 20:02 #6
Ok, jamen så tilbage til topic: Enig med #1.
Avatar billede mikkelthoegersen Nybegynder
11. november 2009 - 23:25 #7
Er der overhovedet ingen mulighed at være uafhængig af en CD?

Hvis jeg har en CD med et program, jeg vil installere på en netbook, som ikke har en CD-drev, vil det så sige, at jeg er fuldstændig lost?
Avatar billede mikkelthoegersen Nybegynder
12. november 2009 - 23:44 #9
accepted karise
13. november 2009 - 10:52 #10
Ping...
(Det var et [svar]...)