Avatar billede Ialocin Novice
08. november 2009 - 21:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Overførsel af værdier fra en multiple choice liste til et filter på en formular ??

Hej Eksperter.

I min database har jeg en formular med en multiple choice liste. Ved siden af listen har jeg en underformular, som skal vise de data der tilhører de valgte værdier på multiple choice listen.

Spørgsmål:
Hvordan får jeg overført de valgte værdier fra multiple choice listen til et filter på underformularen ... hvad er syntaksen ??
Og kan det evt. gøres på en anden måde ??

På forhånd tak, Nicolai
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2009 - 23:51 #1
jeg var lige ved at se på hvordan man kunne løse dette og kunne ikke lade være med at hygge mig lidt, du må lige selv tilpasse det... hvis det ikke lykkes må du sige til!~)

www.spgprogramming.com/access/listboxfilter.mdb
Avatar billede Ialocin Novice
09. november 2009 - 10:07 #2
Hej SPG

Mange tak for dit link ... det fungsjonerer :o)
Efter oprettelsen af mit spørgsmål fandt jeg selv frem til følgende kodesnas, som også virker:

Me.Filter = "[Surgeon] = '" & Me.txtSurgeon & "' OR [Type] = '" & Me.txtType & "'

Antway, der er point på vej til dig :o)

Og nu når jeg har dig i tale. Er det så muligt om du evt. har svaret på et andet af mine spørgsmål til Eksperten ?

Følg linket:
http://www.eksperten.dk/spm/892141

mvh Nicolai
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2009 - 12:39 #3
hej Nicolai,

jeg skal nok tage et kig senere, men du skal vist lige opdatere dit referencelink!~)
Avatar billede Ialocin Novice
09. november 2009 - 20:35 #4
Hej SPG

Yes ... sættenissen er arriveret :o)

Så jeg prøver lige igen:

http://www.eksperten.dk/spm/890116

Med venlig hilsen, Nicolai