Avatar billede andeershansen Nybegynder
05. november 2009 - 17:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvilken adapter til Fan

Hejsa :)
Jeg er lidt i tvivl om jeg har fået smidt spørgsmålet i den rigtige kategori, men here we go :)

Jeg har lige investeret i en antec blæser: http://www.antec.com/pdf/flyers/BIgBoy_sellsheet.pdf

Planen er at den skal kunne kobles til stik kontakten.
Som jeg kan læse mig til kører den med 12v og 0,3A ved fuld hastighed. Vil det sige at jeg skal have en 12v adapter med 0,3A eller er det lige meget hvor mange A den har? :)

Håber jeg fik gjort mit spørgsmål forståeligt....
På forhånd tak.

Anders
05. november 2009 - 18:16 #1
... altså den skal ikke være i en PC ?

Mht 12C adaptor: Skal den bare være større end de 0,3A. Det har sådan set alle...
Avatar billede andeershansen Nybegynder
05. november 2009 - 18:42 #2
Nej den skal ikke sidde i en pc :)
Okay jeg siger mange tak for hjælpen :) Smid et svar
05. november 2009 - 18:59 #3
... i mange tilfælde har man 'tit' en sådan liggende fra et eller andet udgået 12V DC 'dims' ... Jeg har en kasse med netop den slags "Det er rart at have" ting *S* ...

Læg selv et [svar] og la' os dele...
Avatar billede andeershansen Nybegynder
05. november 2009 - 19:54 #4
Har også en masse forskellige til at ligge ville bare ikke risikere at smadre blæseren :)
Fik det hurtigt koblet til en 12v 800mA adapter og det funker bare :D
05. november 2009 - 20:01 #5
Takker for Point...