05. november 2009 - 14:31 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

applications projektet i databasen er beskadiget.

Hej
vi får denne meddelse når vi vil køre anelysevæktøj i Access.

applications projektet i databasen er beskadiget.

Hvad gør vi nu.

Vi har prøvet med en sikkerhedkopi, der kører det ok.
Avatar billede terry Ekspert
05. november 2009 - 14:40 #1
Haveyou tried compact repair?
Avatar billede terry Ekspert
05. november 2009 - 14:44 #2
When you say "applications projektet" I assume that you have an ADP file and not mdb.

Taken from this link.
http://office.microsoft.com/en-us/access/HP030884681033.aspx

When you repair an Access project file (.adp) (Point to Database Utilities on the Tools menu, and then click Compact and Repair Project), Access must open the file in Exclusive mode to perform the repair operation.

Make sure that all other users have closed the Access project before attempting to repair it.

Note  The Compact and Repair Project command compacts and repairs an Access project, not a SQL Server database. To compact and repair a SQL Server database, use SQL Server Enterprise Manager. For more information on SQL Server Enterprise Manager, see the SQL Server documentation.
05. november 2009 - 15:03 #3
når vi førsøger rep af database får vi:

Id er ikke et index i denne tabel
applications projektet i databasen er beskadiget.
Id er ikke et index i denne tabel

i denne rækkefølge.
05. november 2009 - 15:07 #4
Det er en MDB
Avatar billede terry Ekspert
05. november 2009 - 15:13 #5
Try importing all object into a new database
05. november 2009 - 15:16 #6
Nu er jeg ikke en ørn til database, så hvordan jeg gør dette ????????????
05. november 2009 - 16:35 #8
Det prøver jeg i morgen.
Tak
Avatar billede terry Ekspert
10. november 2009 - 13:19 #9
whats the status now?
Avatar billede terry Ekspert
18. november 2009 - 17:37 #10
?
18. november 2009 - 20:15 #11
Vi har fået databasen op at køre.

Har haft den til gennemsyn hos firmaet der har lavet den.

Men gud hvor den kører langsom GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAB

Jeg tror databasen er skruet forkert sammen, dårlig arbejde.

Firmaet har en enorm lang responstid, ikke megen tiltro til det.

Databasen kører i et program de kalder MultiJob og i en Pc terminal.

Det er skruet sådan sammen at man skal starte begge programer men den samme genvej ????????

Skod Programmer.

dJeg kan ikke lige huske hvad firmaet hedder men finder lige ud af det for at høre om andre har erfaring med firmaet.

Erik
Avatar billede terry Ekspert
18. november 2009 - 20:37 #12
Did you get the password from them?
18. november 2009 - 20:38 #13
Det har jeg ikke fået

Erik
Avatar billede terry Ekspert
18. november 2009 - 20:47 #14
OK.
If you place an answer and accept it you get your points back :o)
18. november 2009 - 20:59 #15
Det er okay
Taf for interesse for spørgsmålet.
erik