Avatar billede DonTorro Nybegynder
05. november 2009 - 11:06 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Feedback på portfolie

Hey..

Vil gerne have nogle forslag til forbedringer, har set mig lidt blind på det =)
Avatar billede DonTorro Nybegynder
05. november 2009 - 11:17 #1
http://ipib.dk/portfolie/

Det var linket så :/
Avatar billede caspersch Nybegynder
08. november 2009 - 09:40 #2
Der er noget med din baggrund i følger hele vinduet i Firefox, når jeg scroller ned er baggrunden helt hvid.
En meta tag description ville også være passende.
Favicon i toppen.
Der må gerne være lidt mere padding i din indholdsboks.
Menuen rykker sig ved hover, pga. tekst størrelsen (det er generelt ved alle link kan jeg se). Leg eventuelt med baggrundsfarveskift.
Jeg bryder mig aldrig om når man blandet DK/EN tekst (HOME)
Leg lidt mere med opsætningen af dine tekter - line-height, font-size, color, font-family.... Kig på alle de font stylings muligheder du har med CSS.
Overskrifter som "hej" kan du godt gøre bedre.
<
Avatar billede DonTorro Nybegynder
13. november 2009 - 08:29 #3
super! tak for svaret... kigger på det nu..
Har oplevet at baggrundsfarven ved røgen er lidt lysere på nogle computere >.< men den er #000000
Avatar billede dondy-kurt Nybegynder
13. november 2009 - 15:19 #4
Du skal have en title på dit site, lige nu hedder dit site Untitled Document.

Brug aldrig iframe!! HVis ejg spørger på noget tekst på google, og finder en underside på din side, så får jeg kun tekst og ikke noget design.

Man kan scrolle på forsiden, uden at det er nødvendigt, ikke godt...

Kæl lidt mere for det!
Avatar billede DonTorro Nybegynder
16. november 2009 - 13:30 #5
Hvordan vil du så foreslå jeg gør hvis jeg ikke skal bruge iframe? kunne jo godt bruge flash men det hjælper jo heller ikke?

Har lidt travlt med skolen så har ikke nået at rette de ting i har sagt. men det bliver rettet :)
Avatar billede DonTorro Nybegynder
17. november 2009 - 12:51 #6
har lavet en hel del nu..

og min plan er at lave en div man kan scrolle med, istedet for iframe. god idé?
Avatar billede DonTorro Nybegynder
17. november 2009 - 13:29 #7
hvilke meta tags skal jeg bruge?
Avatar billede dondy-kurt Nybegynder
18. november 2009 - 10:33 #8
ja en div med overflow-y:auto, ville være godt.

Men aldrig aldrig aldrig iframe igen!
Avatar billede DonTorro Nybegynder
18. november 2009 - 11:37 #9
super.. Tror jeg er ved at være færdig?

hvis i er enige så smid svar begge 2 :)
Avatar billede dondy-kurt Nybegynder
23. november 2009 - 07:18 #10
Meget bedre..
Har lige nogle spørgsmål..

1. Hvor mange års erfaring har du haft med photoshop, html og css?

2. Hvor går du på skole henne?
Avatar billede DonTorro Nybegynder
23. november 2009 - 18:42 #11
har været igang i snart et års tid :p - går stadig på grundforløbet

går på skole i odense på Teknisk som web-integrator
Avatar billede DonTorro Nybegynder
30. november 2009 - 08:31 #12
forresten inde vi lukker den, hvilke metatags skal jeg bruge generelt?
Avatar billede DonTorro Nybegynder
05. januar 2010 - 09:32 #13
Har fået svar på det med metatags. dondy-kurt, kan du smide svar?
Avatar billede dondy-kurt Nybegynder
05. januar 2010 - 10:21 #14
Så kom der et svar..