Avatar billede thecokeguy Nybegynder
05. november 2009 - 02:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

God blæk printer til bl.a. fotografier

Hej...

Jeg ville høre om der var nogen der kunne anbefale en god blæk printer. Jeg har allerede en farve laser printer. Så den skal "træde til" når kvaliteten skal være lidt højere.

Nogen forslag?

Meget gerne med separate farve patroner.

På forhånd tusinde tak for hjælpen.
Avatar billede nissen2630 Novice
05. november 2009 - 02:40 #1
Har selv en HP 7280.
Kanon billeder og separate farve partroner(6 stk)
Avatar billede thecokeguy Nybegynder
05. november 2009 - 03:26 #2
Genialt... Dog er den laser printer jeg har en AIO, så det er lidt sparsomt med plads... Så ville være endnu bedre med en der kun printer.

Men holder den i hovedet.

Takker
Avatar billede thecokeguy Nybegynder
05. november 2009 - 04:42 #3
Avatar billede miss-g Seniormester
05. november 2009 - 07:14 #4
Jeg er super glad for min Epson Stylus Photo 2100. Er fuldt tilfreds med billederne og...

Det jeg synes man skal tænke over at hvad patronerne koster. Jeg har før haft HP printere og synes deres patroner er hammer dyre!

Jeg lavede også et eksperiment hos en veninde som fotograferer. Hun havde en Epson og jeg en HP. Hendes billeder holdt farven hvis man dyppede dem i vand eller kom til at dryppe på dem, mens HP billederne... der løber farven af billedet.

..selvom man har brugt de rigtige patroner og fotopapir i deres henholdsvise mærker.

Så der er lidt at fundere over *S*
Avatar billede thecokeguy Nybegynder
05. november 2009 - 09:16 #5
Jeg takker for inputene... Har læst og tænkt nogle timer. Jeg valgte Pixma'en listet i min forrige post pga. den højere opløsning og så skulle den have højere mætning. Samt jeg fandt flere poste rundt omkring med tidligere Epson ejere, der har smidt flere ud pga. tilstoppede dysser. Må nok indrømme at jeg nok havde valgt en Epson, hvis jeg havde haft højere budget :P