Avatar billede michael_stim Ekspert
03. november 2009 - 12:53 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Antal indlæg.

Hvorfor kommer antal indlæg ikke med på forsiden (tager i hvert fald lang tid før det kommer). Vises fint under ens profil og indlæg.
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2009 - 13:54 #1
virker fint her XP/FF
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2009 - 13:55 #2
Ahh! nu ved jeg det... det er fordi du har hvid skjorte og slips på :-)
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. november 2009 - 14:01 #3
Nu står der f ex 1 indlæg, selvom der er to.

Og det er ikke mig på billedet, det er kongen (Ricky Gervais).
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2009 - 14:12 #4
"Ricky Gervais" hvem er det ?

Ja de der indlæg er lidt træge, men du skal også være opmærksom på at opdatere siden i stedet for at bladre tilbage.
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. november 2009 - 14:16 #5
Øhhh, jeg er skam opmærksom på at opdatere.

Søg på ham.
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2009 - 14:48 #6
Har også lagt mærke til det.
Jeg tror de kører en 5 min. cache opdaterings interval af antallet.
Avatar billede arne_v Ekspert
03. november 2009 - 23:37 #7
Det må være en cache funktion.
Avatar billede michael_stim Ekspert
04. november 2009 - 09:33 #8
Aber warum??? Kan man få data et sted, kan man vel også få et andet sted.
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2009 - 10:43 #9
Det har nok været en hurtig, ikke så gennemtænkt løsning.
De kunne jo i stedet cache, når en kommentar tilføjes. Men måske er det selve hele oversigten, de cacher.
Avatar billede arne_v Ekspert
04. november 2009 - 18:14 #10
Det kan spare databasen en del at cache noget der kraever end database query.

Og hvis frameworket (xoops for E's vedkommende) tilfaeldigvis har en feature til at cache noget i X sekunder, saa var det jo oplagt at bruge.
Avatar billede michael_stim Ekspert
10. november 2009 - 08:23 #11
Hmmm? Der står jeg har 60 point ude (åbne spørgsmål). Prøver lige at lukke her.