Avatar billede globen Nybegynder
02. november 2009 - 13:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Valg af asp.net webhotel

Hej eksperter.

Jeg er på udkig efter et webhotel med asp.net 3.5 + mssql understøttelse.

Det har dog ikke lykkedes mig at finde billigere en Surftown (privat: fra 48,75 | kommercielt brug: fra 199).

Kan det virkelig være rigtigt at det skal være så mange gange dyrere end det er at få hosted et webhotel med php og mysql understøttelse?

f. eks.
http://www.one.com/da/
http://www.clichehosting.com/dk/Default.asp?
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2009 - 14:41 #1
"Hotellet" skal jo selv betale for .NET-serverlicensen, hvor PHP er gratis.
- Prøv at se hvad det koster at få hosted et Lotus Notes/Domino site !!!

199 er billigt!
Avatar billede it-dk Nybegynder
05. november 2009 - 16:57 #2
Hej

Det er korrekt at der er noget med licenser. Der er også licens til mssql som du skal bruge og som ikke er gratis som mysql.

Jeg bruger selv www.unitspeed.dk og mener du tilbyder det du ønsker. Det kan være du kan lave en lille aftale med dem om en mindre løsning som indeholder det du ønsker til en lille pris. Jeg fik lavet en lille aftale med dem til noget af mit.
Ved ligeledes at deres system hostes på et cluster og load balance system for at sikre oppetid og derudover skal man ikke vælge hvilken type server man vil være på som windows, unix / linux da man kan afvikle begge ting på samme konto / system hos dem

Der er også www.intergate.dk men mener ikke det har mssql og helt understøtter det du skal bruge.
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
07. november 2009 - 20:59 #3
http://wendt-net.dk kan vist klare det noget billigere