Avatar billede Felini Nybegynder
02. november 2009 - 10:31

Airport Express problem

Jeg installerede for et halvt år siden Airport Express derhjemme, for at kunne logge på trådløst med  enten min MacBookPro eller min iMac. Men nu kan jeg pludselig ikke logge på med min iMac.

Jeg har gjort alt det gængse: Flyttet Express'en nærmere computeren, jeg har genstartet både router, Airport Express og computer flere gange og jeg har givet mit netværk nyt navn. Uden held. Jeg kan ikke logge på med min iMac. Den finder alle mulige andre netværk i bygningen, men ikke mit eget.

Jeg kan dog stadig logge på mit netværk med min MacBook Pro. Derfor mistænker jeg selvfølgelig min iMac og ikke Airport Express-enheden.

Jeg er ingen netværkshaj, så jeg håber, der måske er nogen, der har stødt på et lignende problem og kan hjælpe?

På forhånd tak!
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester