Avatar billede badal Nybegynder
01. november 2009 - 22:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Outlook .ost

Hej alle

Jeg sidder med et problem som har vist sig svært løse. Jeg har en .ost fil som jeg ønsker at flytte til en anden computer. Outlook exhcange serveren findes ikke længere, men jeg har .ost filen med alle mails, kalender osv. På den nuværende computer kan jeg åbne outlook og se mails, kontatker osv.

Nu skal jeg til at formatere computeren og ønsker at bevare filen. Det har vist sig vanskeligt. Outlook kan ikke åbne ost filen, men det kan lade sig gøre hvis jeg først koiper mine mails til .pst. Grunden til at jeg ikke ønsker denne løsning er at jeg har nogle vigtige mails i .ost filen, og ønsker ikke at resikere at jeg glemmer at kopire noget over.

Jeg ved at der findes programer der kan konvertere .ost til .pst.

Findes der nogle måder hvorpå man kan kopier .ost filen til ny computer og åbne den? Når man har den orignale fil + settings??
Avatar billede lx2ba Novice
02. november 2009 - 09:33 #1
Desværre er jeg ikke ekspert på dette her; men jeg tror, at du skulle angive hvad du bruger - WinXP, Vista "7" etc. såvel som Office version  ;<) Det kunne måske få en eller anden ud af busken  ;<D
En søgning på Microsoft:
http://support.microsoft.com/search/default.aspx?query=.ost+files&mode=r&catalog=LCID%3D1033
kunne måske være til hjælp for dig, bemærk menuen i venstre side, hvor du netop også skal vælge OS m.v.
Held og lykke med projektet!
Avatar billede badal Nybegynder
02. november 2009 - 12:52 #2
hejsa det fik jeg ikke med i første omgang. Men er her oplysninger:

jeg bruger vista og ms outlook 2007.
Avatar billede badal Nybegynder
16. februar 2010 - 13:43 #3
lukker