Avatar billede Blueeyez Mester
01. november 2009 - 21:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

VPN, Dongle & ISP

Hej her på eksperten.dk

Jeg søger svar på om hvis man får sat en vpn forbindelse op på sin maskine og man kører internet via en usb dongle, vil ISP'en så tælle det man laver?

Jeg mindes at via en VPN forbindelse så tæller ISP'en ikke og hvis dette er sandt, så burde man da have ubegrænset mængde internet via en usb dongle hvis bare man bruger en vpn forbindelse?

I teorien vil jeg mene det burde virke, men jeg har ikke selv en usb dongle endnu, men hvis dette er sandt, så ville jeg da overveje og få en usb dongle rimelig hurtigt:)

Mvh Blueeyez
Avatar billede grippen Nybegynder
02. november 2009 - 01:16 #1
Nu kender jeg ikke svaret 100%, men en VPN forbindelse skaber jo kun en krypteret forbindelse mellem dig og en server. Du vil jo stadig skabe trafik.
Avatar billede Blueeyez Mester
02. november 2009 - 14:47 #2
Hej grippen, har os lidt fundet ud af:( synes ellers det kunne være rimelig lækkert ellers:b