Avatar billede zion Juniormester
01. november 2009 - 17:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke importere musik i Itunes

Hejsa!!

Da min harddisk var ved at være færdig gik jeg i Itunes og lavede en backup af alt mit indhold over på en ekstern harddisk.

Jeg har så skiftet harddisken ud og installeret Windows 7 og Itunes igen. Jeg åbner Itunes op og vælger Filer--bibliotek--Importere spilleliste

Jeg vælger så den Itunes music Library fil jeg har på min eksterne harddisk.

Men får så følgende besked:

Nogle afsangene i filen "Itunes Music Library.xml" blev ikke importeret. Fordi de ikke findes.

Der kommer så ikke en eneste sang over i Itunes og kan kun vælge OK.

Er der en der kan hjælpe mig med at få musikken over igen ?
Avatar billede zion Juniormester
13. juli 2010 - 21:27 #1
Lukket
Avatar billede zion Juniormester
13. juli 2010 - 21:27 #2
Lukket
Avatar billede bluelemon Nybegynder
27. august 2010 - 13:15 #3
Hvad var din løsning, jeg har samme problem nu på en IP4, Win7-64bit og Itunes 9