Avatar billede erlandsen Seniormester
01. november 2009 - 17:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

stavekontrol i formular felter?

Kan man slå stavekontrol til i formularfelter?
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
01. november 2009 - 17:52 #1
Det kan kun lade sig gøre, hvis du tager makroer i brug. Du finder makroer klar til brug her:
http://word.mvps.org/FAQs/MacrosVBA/SpellcheckProtectDoc.htm

Du skal følge anvisningerne i artiklen nøje for at få det til at virke.

Hvorvidt du kan bruge makroer kommer jo i høj grad an på, hvem brugerne er og under hvilke vilkår, din formular skal bruges. Det kræver i første omgang, at brugernes sikkerhedsindstillinger for makroer tillader afvikling af makroer.
Avatar billede erlandsen Seniormester
15. oktober 2010 - 15:08 #2
nej