Avatar billede Slettet bruger
01. november 2009 - 07:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows live mail

Jeg mangler et sted til mine e-mails efter at have installeret Windows 7.
Men jeg vil godt undgå Messenger, så spørgsmålet er kort og godt.
Kan jeg downloade Windows live mail alene uden samtidig at skulle have Messenger?

Og skal jeg forstå dette Widows live mail som et program som virker på pc. uden at være online som f.eks outlook.
Avatar billede justrace Novice
01. november 2009 - 09:24 #1
Det bliver til 2 x JA. :)

Når du vælger live-pakken fravælger du bare det af det du ikke vil have.
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2009 - 12:31 #2
HEj, JUS...
Ok, lige hvad jeg skulle bruge..
sender dig point hvis du åbner for svar....
Avatar billede justrace Novice
01. november 2009 - 12:48 #3
Det var en gratis omgang. :)
Læg selv et svar og tag dem selv.
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2009 - 12:59 #4
Takker JUS,,,, Har hvis og lidt brug for dem,,,, TAK