Avatar billede ngr Praktikant
30. oktober 2009 - 02:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Import af pst filer i Thunderbird

Nu har jeg fået nok af Outlook, og desuden er det holdt helt op med at virke - så jeg har kastet mig over Thunderbird.

MEN jeg kan ikke få mine gamle mails og kontaktpersoner over i Thunderbird. Jeg har installeret den plugin, som den skal bruge for at kunne indlæse pst-filer, men når jeg så går i gang, beder den mig om at oprettet en ny mappe!!!!!

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede ngr Praktikant
30. oktober 2009 - 02:29 #1
Og så skriver den i øvrigt en helt masse - PÅ FRANSK!
Avatar billede ngr Praktikant
21. april 2010 - 23:49 #2
lukkes