Avatar billede johnstigers Seniormester
29. oktober 2009 - 15:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ny udbyder - hvem?

Bedste og billigste internet - ved Stofa er godt fra tidligere abonnement, men er der andre?

Min. hastighed er 10 Mb ned, og 2 Mbit op...
Aner intet om priser, men 300 - 400 er det jeg maks vil give.
Skal IKKE være incl. IP telefoni!!!
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2009 - 22:39 #1
Hvilken udbyder har du nu?

Prøv at give mig din by og vejnavn, så kan jeg lokalisere den nærmeste central
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. oktober 2009 - 22:43 #2
TDC medarbejderbredbånd gennem tlf. stik.

Sjællandsgade
9000 Aalborg
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2009 - 23:42 #3
Tog lidt tid, men skulle lige finde filen på en anden PC

Du har den nærmeste Central på Nytorv 18. Ca. 1,5 Km i gadeplan til din adresse, havde du haft under 1km ville du kunne få 20Mbit.

Det at du har 2Mbit i upload tegner godt, hvilket er Max på en ADSL og sikkert 1,8 hvis du måler den med den sædvanlige overhead på 10-15%.

Mit skøn er at, du har den højeste hastighed du kan få på dit kobber som det er nu.

Hvis du kan få YouSee, ville jeg vælge det pga høj hastighed.
Fullrate er billig, men du får et ZyxelModem.
DanskNet levere også et ZyXel, men det er åbent og du kan leje med det som du vil.

Centralen er jo TDC og de andre lejer sig ind.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. november 2009 - 20:39 #4
Har fundet ud af at jeg og mine 2 børn (efter det er belevet muligt at oprette familie login til TDC Play) vil savne TDC play, så TDC bliver det.

Yousee kan vi desværre ikke få.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. november 2009 - 20:39 #5
Smid svar...
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2009 - 01:46 #6
Hvad med om du overtog din nuværende forbindelse, så du fremover modtog regningen. Det må da kunne lade sig gøre. Ellers skal de jo først lukke det ned og åbne det igen og du ryger ind i en bindings periode.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. november 2009 - 14:27 #7
Det vil jeg da lige undersøge :)