Avatar billede alex15 Nybegynder
29. oktober 2009 - 14:49 Der er 1 løsning

E-mail mappe udfolder sig ikke automatisk som mine andre

Hej Eksperter,

Jeg har et problem med mit mail program Microsoft Outlook 2003.

Jeg har flere tilknyttede mails kontoer til programmet, problemet er blot at jeg på min seneste oprettede e-mail konto, hele siden skal trykke på + knappen for at mappen nærmest folder sig ud og jeg derefter kan få lov til at se om der er kommet nye mails.

Mine andre tilknyttede e-mail gør det automatisk.

Hvad kan dette problem skyldes, og hvordan undgår jeg dette?

Alex
Avatar billede alex15 Nybegynder
18. august 2010 - 13:14 #1
Lukket