Avatar billede hundevennen Nybegynder
29. oktober 2009 - 07:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Validering af formfelter Regexp

Jeg har en form med 3 inputfelter jeg gerne vil ha valideret.
Feltet jr der består af tal med bindestreger - format 1111-11111-11111-1111(tallene kan være forskellige) - derudover er der to input med klokkeslet hvor formatet skal være f.eks 1200 og ikke 12:00
Jeg har kigget rundt og ikke fundet noget hjælp jeg umiddelbart kunne bruge
Avatar billede michael_stim Ekspert
29. oktober 2009 - 10:29 #1
Der er da slet ingen der gider at hjælpe dig hvis du fortsætter sådan. 3 spørgsmål ang. samme emne inden for en kort periode, er noget der bringer exp's brugere i kog. Tålmodighed min ven, tålmodighed.
Avatar billede hundevennen Nybegynder
29. oktober 2009 - 10:59 #2
beklager - jeg opgav det første spm og lavede derfor det med validering i javascript og var så lidt utålmodig, da jeg jo sidder og venter på noget hjælp og gik så tilbage til Regexp, så derfor de 3 spm.- men jeg læner mig tilabge i stolen og streser lidt af :-)
Avatar billede hundevennen Nybegynder
04. november 2009 - 13:29 #3
Der er åbenbart ingen der forstår mit spm, så jeg laver et nyt