Avatar billede j-roar-h Nybegynder
28. oktober 2009 - 16:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Oprette IMAP mail hos tdc

Hej.

Jeg har pt en pop3 mail hos tdc, da dette er min internetudbyder.

Nu vil jeg gerne have samme mail, men bare som imap, så jeg kan have den med flere steder. Fx både på min stationære, og min macbook Pro.

Hvordan opretter jeg en imap konto hos tdc? Jeg kan ikke finde den indengående imap server. I pop3 er det pop3.mail.dk, hvad er det til Imap?

Håber nogen kan hjælpe!
Avatar billede leif Seniormester
28. oktober 2009 - 22:48 #1
Jeg mener ikke at TDC tilyder at bruge IMAP og kan ikke lige finde noget på deres side som indikerer at de tilbyder det.
Avatar billede j-roar-h Nybegynder
29. oktober 2009 - 10:32 #2
Kan man så flytte min mail fra tdc, til en anden udbyder, som understøtter imap? Og hvilken er bedst?
Avatar billede leif Seniormester
29. oktober 2009 - 11:59 #3
Hvis du har en mailadresse som er en TDC adresse fx. @mail.dk som du har fået i forbindelse med en internet forbindelse kan den IKKE flyttes, men du kan vist ved at logge ind på tdconline.dk lave en videresendelse til fx. en adresse hos gmail.com
Avatar billede j-roar-h Nybegynder
23. december 2009 - 18:50 #4
Svar