Avatar billede seba0124 Nybegynder
27. oktober 2009 - 19:10 Der er 2 kommentarer

HDMI kabel PC - TV

Mojn Alle,

Jeg har netop investeret i et HDMI kabel, så jeg kan se film fra computeren på TV'et. Billedet er som det skal være, men lyden driller!

Jeg har læst lidt frem og tilbage, og har fundet ud af at HDMI udgangen på min bærbare self også skal have en lydudgang, hvis lyden skal overføres. For at være ærlig, så aner jeg ikke om den har en lydudgang, og jeg kan ikke finde manualen. Computeren er følgende model: HP NOTEBOOK DV6899 SPECIAL ED.

Har også prøvet at være inde i kontrolpanel på computeren, men såvidt jeg kan se, er der ikke noget valgmulighed med HDMI.

Mit fjernsyn er følgende model: SAMSUNG LE40A866

Kan det være instillingerne på TV'et? Hvis ja, hvad skal så rettes?

Håber der er nogle kloge hoveder der kan hjælpe:-)

PFT
Avatar billede michael_stim Ekspert
27. oktober 2009 - 19:32 #1
Avatar billede seba0124 Nybegynder
27. oktober 2009 - 20:38 #2
@michael_stim

Takker m8