Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2009 - 14:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

E8 i windows 7

Hvordan kan jeg geninstallere Exlore 8 på windows 7 ?

Jeg har problemer med E8 i windows7 og kan nu kun se den udvej at jeg genistallere E8,,, MEN..

Ifølge Windows hjemmeside er Windows 7 ikke med med hensyn til at downloade til dette system med E8. alle andre styresystemer er med f.eks Xp, vista etc etc.

hvordan får jeg genindstalleret dette på windows 7 ???
Avatar billede lasbas Nybegynder
27. oktober 2009 - 14:47 #1
Kontrolpanel\Programmer\Programmer og funktioner

slå windows funktioner til eller fra
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2009 - 14:55 #2
HEJ LASBAS
ok, prøver lige når jeg kommer hjem...og ser om det virker ... sender point hvis det virker...