Avatar billede ravion Nybegynder
24. oktober 2009 - 11:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Installation af wrath of the lich king

Hey jeg håber i kan svare mig på dette.
Er ved at installere lich king på en computer.
Men når cd'en starter op skriver den ikke install men bare play!
Så vil jeg mene det er installeret, men ham jeg installere det for siger at det aldrig har været installeret. når jeg er inde i create new charecter siger han man skal kunne se en figur som hedder death knight, det kan jeg også, men den er halv gennemsigtig og siger man skal have lich king installeret og være level 55.
Han er dog ikke level 55 endnu og det er også fint nok men han siger at hans venner heller ikke er level 55 men at den kun skriver at de skal være level 55. så vil jeg jo mene det ikke er installeret. men når autorun starter cd'en og den lille boks kommer op står der play hmm...

Nogle der kan hjælpe mig eller forklare mig om jeg kan se et sted at spillet er installeret.
Avatar billede ansen Nybegynder
24. oktober 2009 - 12:21 #1
Ganske simpelt svar på det.
Du kan fortælle ham at han skal ind på sin account som han har lavet på www.wow-europe.com eller hvad den nu hedder, og logge ind på sin account der og gå ind og aktivere den med cd-key. Så kan han se death knighten.
Avatar billede ravion Nybegynder
24. oktober 2009 - 12:28 #2
Han er logget ind nu men er lidt i tvivl om hvor det er det skal aktiveres hvis du kan skrive en guide til en ikke så oplyst person :)
Lige et spørgsmål til hvad kan det være at spillet ikke siger det skal installeres når cd'en starter op? men at man bare skal trykke play?
Avatar billede ravion Nybegynder
24. oktober 2009 - 12:47 #3
Nu var jeg inde og aktivere og den sagde tillykke.
Jeg kan dog inde i spillet stadig ikke se death knight og det siger stadig at jeg skal have spillet og en level 55. altså level 55 har han ikke men spillet har vi slet ikke installeret endnu, men når cd'en starter op kan man kun trykke play og ikke install
den burde jo ikke sige inde i spillet at den skal bruge lick king hvis spillet er installeret (selvom vi ikke har installeret det)
Avatar billede ravion Nybegynder
24. oktober 2009 - 12:58 #4
Skulle vidst bare opdateres for nu kan han se det. nu skriver den hverken at den skal bruge lich king eller level 55 mere.
Men stadig et spørgsmål hvorfor skulle det ikke installeres? det har aldrig været installeret før.

Men det virker nu :)