Avatar billede zacho112 Nybegynder
23. oktober 2009 - 22:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Få side til at følge browser vinduet.

Hej Eksperter!

Jeg er igang med, at hjælpe en veninde med at få sat hendes hjemmeside op, men er løbet ind i et lille problem.

I kan se hjemmesiden på http://metten.marcz.dk.

Idéen er lidt den, at siden skal tilpasses efter browseren størrelse, dvs. at den blå boks, gerne skulle gå helt ned til "bundlinjen" og det samme med den røde. Den røde boks, er min "centerdiv", hvis højde pt. er sat til 100%, og lige nu går under den nederste del af grafikken.

Den nederste del af grafikken, har jeg blot placeret i bunden, ved brug af position:absolute; samt bottom:0px;

Om dette er den rigtige måde, at få den del til at blive i bunden, ved jeg ikke helt. Men det primære vil være, at få den blå boks til at følge vinduet, og gå ned til "bundlinjen".
Avatar billede zacho112 Nybegynder
24. oktober 2009 - 00:43 #1
fandt en løsning :P spørg hvis interesseret
Avatar billede zips Juniormester
24. oktober 2009 - 01:01 #2
Nej den løsning må du godt beholde for dig selv, det ser rigtigt godt ud i FF og safari men vi må håbe at alle bruger de browser og ikke IE :-)