Avatar billede newyork Nybegynder
23. oktober 2009 - 21:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skrivebord på proceslinien

Hej

En bekendt kom i dag med sin computer, fordi han havde et problem. Problemet bestod i, at han ved et tilfælde var kommet til at sætte alle sine skrivebordsikoner ned på proceslinien, og nu kunne han ikke få det tilbage. Hvis man forsøgte at overfører nogle genveje tilbage på skrivebordet, sagde computeren, at den allerede lå der, hvilket de jo egentlig også gjorde, men blot som en genvejsfunktion nede på proceslinien. Computeren kører med Vista. Er der nogen som kender til denne funktion (hvilket jeg går ud fra det er)??
Avatar billede vejmand Juniormester
23. oktober 2009 - 21:57 #1
Lav en systemgendannelse fra før problemet opstod:
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/What-is-System-Restore
Avatar billede newyork Nybegynder
23. oktober 2009 - 23:18 #2
Personen har ikke sat sin pc til systemgendannelse, så det er ikke en mulighed. Det må også være et problem som er til at løse, efter som det virker som en funktion i Vista.
Avatar billede newyork Nybegynder
19. februar 2010 - 14:16 #3
Nå men det lykkedes personen er ordne det uden min hjælp. Han fandt en menu hvor han kunne slå funktionen fra og til. Så jeg lukker spørgsmålet