Avatar billede Adamvest Nybegynder
23. oktober 2009 - 19:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

har på bibloteket lånt en mp3 cd og har lige fundet ud af min mp3 er død så nogle der har en ide til hvordan jeg kan afspille cden på min walkman ?

Hey har lige lånt harry potter 4 på biblotek på mp3 cd og har lige fundet ud af jeg ikk kan afspille den på min walkman nogle der har en ide til hvordan jeg kan gør det alligevel for prøvede at lægge lydene altså filerne fra harrypotter over på en anden gammel cd jeg har (craysy frog) men kunne ikk slette de sange der allerade var på cden altså på crazy frog cden fordi de var et eller andet skrivebords beskyttet nogle mmåde jeg kan fjerne det der så jeg kan slette dem???
Avatar billede askalot Mester
23. oktober 2009 - 20:28 #1
walkman?.. eller discman?
23. oktober 2009 - 21:13 #2
Velkommen til E. ...

Hvis du havde forestillet dig at oprette alm. AUDIO CD'er med hele "harry potter 4" historien skal du nok forvente at skulle bruge >20 CD'er !!! Er det sådan du vil ?
Avatar billede Adamvest Nybegynder
23. oktober 2009 - 21:16 #3
Narh altså kan jo bare hør halvdelen og så den anden bag efter;D
Avatar billede Adamvest Nybegynder
23. oktober 2009 - 21:18 #4
fandt selv en løsning tager bare min netbook med på turen og afspiller den fra den ;D altså har bare langt det over på den men tja ellers tak? tror jeg:b