Avatar billede jjjakobsen Mester
22. oktober 2009 - 19:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kalender i Word

Er det muligt at oprette en årskalender (een side som en Mayland årskalender) i Word, som så kan udfyldes og udskrives?
Avatar billede kado Nybegynder
23. oktober 2009 - 07:17 #1
Nej, ikke i Word, MEN
du kan gå ind på http://www.kalendersiden.dk, her kan du lave din egen kalender ganske gratis.
Du bestemmer stort set alt, hvad der skal stå på siden.
Det er ganske enkelt.
Filen der så blier dannet er en PDF-fil.

/kado
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
23. oktober 2009 - 10:04 #2
Det er muligt at oprette en kalender i Word, som du kan skrive i.
Hvis du stadig foretrækker en Word-løsning, vil det måske være en idé at tage udgangspunkt i en kalender, der allerede er lavet i stedet for at starte forfra. Du kan f.eks. finde mange skabeloner her:
http://office.microsoft.com/en-us/templates/CT103589901033.aspx
Avatar billede jjjakobsen Mester
29. oktober 2009 - 21:03 #3
Tak for idé'n
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
29. oktober 2009 - 22:47 #4
Jeg ved ikke, hvilken af mulighederne, du vil bruge - men for en ordens skyld er her et svar.