Avatar billede GwladysStreet Nybegynder
21. oktober 2009 - 12:14 Der er 5 kommentarer

beep-lyd når man vælger en fil i åben-funktion i Office 2000

Hej

Jeg har et problem med Office 2000. Når jeg vil åbne en fil i eksempelvis Word, så kommer der et beep fra min computer, når jeg markerer en fil eller mappe. Jeg skulle hilse at sige at det er ret så irriterende når man vil åbne en fil der ligger lidt inde i nogle mapper;)

Så hvis der er nogen, som ved hvordan man får Office til at lade være med at give et beep, så vil jeg være meget taknemmelig. Det skal lige siges at jeg har prøve at installere office utallige gange efterfølgende for at se om det var et konfigurationsproblem, men det har ikke hjulpet...
Avatar billede vejmand Juniormester
21. oktober 2009 - 13:30 #1
Prøv lige dette:
Åbn kontrolpanel -> Lyde og lydenheder -> Lyde -> Vælg Ingen lyde under Lydtema
Avatar billede vejmand Juniormester
21. oktober 2009 - 13:31 #2
Mit forslag gælder for XP, ved ikke om det er helt det samme i Vista....
Avatar billede GwladysStreet Nybegynder
21. oktober 2009 - 13:38 #3
Ja jeg glemte lige at sige at jeg har vista:)

Jeg har i forvejen valgt 'ingen lyde' i mit lyd-tema. Jeg har før prøvet at sætte lyden tilbage for se hvad der ville ske, men så kom der bare en office-lyd istedet for beep'et (som er et computer-beep og ikke et windows, hvis det gir nogen mening...)
Avatar billede Vandreren Novice
21. oktober 2009 - 16:11 #4
Du burde kunne deaktivere enheden Beep i enhedshåndteringen (det er formentlig en skjult enhed). Det er den, som er ansvarlig for computer-beep, som du siger. Det ville få lydene til at forsvinde, men det angår jo ikke årsagen.

Det kan i øvrigt godt være et konfigurationsproblem, selv om du har af- og geninstalleret, hvis du ikke har haft renset ud i Registry efter afinstallering.
Avatar billede Vandreren Novice
21. oktober 2009 - 16:23 #5