Avatar billede bruno1 Novice
20. oktober 2009 - 17:47 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

dele Firefox´s "form history"

Når jeg skal logge ind på en hjemmeside og jeg begynder at skrive min email foreslår FF resten for mig hvis jeg tidligere har brugt min email der. Nu har jeg en computer fyldt med alle disse smarte forudfyldte emails/loginnavn osv hvilket jeg er meget glad for.

Er det muligt at dele disse over flere computere da jeg har købt en ny computer der selvfølgelig ikke har alle de hurtige genveje?

Jeg ved der er flere eksterne programmer der kan løse dette men de virker ikke på lige så mange sider som FF gør.

P.s - jeg er ikke sikker på det er "form history" der er det rigtige navn for det jeg gerne vil ha delt.

Mvh

Bruno
Avatar billede Vandreren Novice
20. oktober 2009 - 18:32 #1
Hvis det er passwords, kan du bruge Password Exporter, https://addons.mozilla.org/firefox/addon/2848

Hvis det er almindelige form-felter, kan du bruge Form History Control, https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/12021

Jeg kan anbefale dig fremover at bruge FireFox Portable. Med den kan du flytte hele din FireFox (inkl. alle indstillinger, al history og alle tilføjelser) over på andre PC'ere uden at installere noget som helst.
Avatar billede nissen2630 Novice
20. oktober 2009 - 18:35 #2
Brug MozBackup:

http://mozbackup.jasnapaka.com/

Der kan du flytte rundt på dine instillinger til flere maskiner
Avatar billede bruno1 Novice
20. oktober 2009 - 19:49 #3
hvad hedder det kocept når den spørger om at udfylde felter for mig (min FF er engelsk) det er jo ikke kun passwords men også alle mulige andre felter så som adresse og tlf nr osv
Avatar billede Vandreren Novice
20. oktober 2009 - 20:06 #4
På engelsk hedder det tilsyneladende Form autocomplete, http://support.mozilla.com/en-US/kb/Form+autocomplete

Det vil så være Form History Control, der er relevant.
Avatar billede Vandreren Novice
29. november 2009 - 16:13 #5
Blev der fundet en løsning?
Avatar billede bruno1 Novice
01. februar 2010 - 20:18 #6
sorry - jeg er stadig igang med at teste lidt programmer - jeg kommer tilbage når jeg har fundet det bedste :-)
Avatar billede bruno1 Novice
02. februar 2010 - 21:41 #7
Jeg har nu opgivet - jeg ville have et program der i realtime opdaterede mine "Form autocomplete" men jeg syntes ikke jeg kan finde nogen der dækker mine behov :-(

Hvordan fordeler vi points så?

B.