Avatar billede giweo Juniormester
20. oktober 2009 - 17:34 Der er 1 løsning

GMail / IMAP / Outlook 2007 / Sikkerhedscertifikat

Min Office 2007, installeret på Vista 64-bit kommer med denne fejlmeddelelse når jeg forbinder til GMAIL via IMAP

===
den server, du har forbindelse til, bruger et sikkerhedscertifikat, der ikke kan bekræftes hovednavnet er ikke korrekt vis certifikat og vil du forsætte med at bruge denne server ja/nej

==

Hvis jeg accepterer at fortsætte, sendes / hentes der fint mails.

Hvad skal jeg lede efter for at blive kvit med fejlen ?

Alt er sat op efter Google online-anvisninger
Avatar billede giweo Juniormester
04. april 2010 - 14:53 #1
Ingen løsning