Avatar billede hald8240 Nybegynder
20. oktober 2009 - 17:31 Der er 2 kommentarer

Excel VBA program/formular tilgængeligt online

Jeg har lavet et "program" i excel vha. VBA. Det består i al sin enkelthed af en excelfil med en formular der starter når man åbner. Når man har udfyldt formularen åbner VBA nogle andre excelfiler og henter informationer fra disse. Til sidst spyttes et output ud i den oprindelige excelfil.
Dette fungerer fint når filerne bare ligger i en mappe på min computer.

Er det muligt at få et sådan program til at køre online?
Så brugeren ikke skal downloade alle mine filer. Måske ved at integrere det i HTML på en måde.

Håber der er nogen der kan hjælpe.
Avatar billede supertekst Ekspert
20. oktober 2009 - 17:57 #1
Kunne filerne ikke ligge på server-drev?
Avatar billede hald8240 Nybegynder
20. oktober 2009 - 18:02 #2
Jo, tænkte jeg også først. Men hvis man åbner hovedfilen, leder den efter de andre filer i den midlertidige mappe filen nu befinder sig i.
Derfor kunne det være smart hvis det kunne intergreres i html eller noget lignende.