Avatar billede twinpixel Nybegynder
20. oktober 2009 - 10:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Optimering af internetforbindelse til Gaming

Jeg har en 20480/1024 kbit/s ADSL forbindelse igennem Unotel. Jeg gamer lidt First Person Shooter online, som regel på tyske/engelske servere, og synes umiddelbart ikke forbindelsen lever op til mine forventninger. Jeg pinger som oftest mellem 60-70 på disse servere. Jeg kører IKKE forbindelsen trådløst.

En kammerat har 10mbit hos Fullrate med gamerprofil og pinger til selvsamme servere 30-40.

Mit spørgsmål går på om jeg selv har mulighed for at gøre noget for at optimere min forbindelse til gaming, eller om jeg kan henvende mig hos min udbyder og bede dem ændre nogle indstillinger for mig?

Jeg har ikke så meget forstand på forskellen mellem ADSL og Bredbånd, men kan det virkelig passe der kan være så stor forskel?

På forhånd tak,
Avatar billede twinpixel Nybegynder
20. oktober 2009 - 12:08 #1
Jeg har henvendt mig til min udbyder for at høre om de kører med Fast Interleave, og hvis, om de så eventuelt kunne deaktivere dette, men det kendte hverken de, eller TDC (som deres ADSL kører igennem) til.
Avatar billede twinpixel Nybegynder
02. november 2009 - 10:57 #2
Svar