Avatar billede Adamvest Nybegynder
18. oktober 2009 - 16:46 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Hey har prøvet at fomater min pc da min skærm fik blå skærm og genstartede men for den stadig Hjælp fejl: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL !

Hey.
har xp home edition.
Det der er skete var imens jeg brugte min pc fik den ligepludselig blå skærm hvor på der stod
---
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

TEKNISKE OPLYSNINGER:
***STOP:0x0000000A (0xF00018C3, 0x0000001c, 0x00000000, 0x805027f0)
---
da min pc da genstartede fik den det igen.
jeg prøvede at køre i fejl sikkert tilstand med skete stadig det samme.
til sidst tænkte jeg nå nu der kun en ting for jeg må fomater den, men da fik jeg først et chok, da den kom til 14 % ca. og gjorderrr det igen så var jeg godt nok gal i hovedet.
Altså har stadig eet halvt års gange 10 på den, men ville lige se om det var muligt at ordne og hvis ikk, hjælper mit gange ti så også på det der? Her er et link på der hvor jeg har købt den og hvad den kan. http ://computermail.dk/items/Nex-Q6600-5503_1110938.aspx

ps. er 14 år så kometer nu ikke stave fejl og den slags altså kan godt forstå kompliseret sætninger men er ikk super til at stave
pss. har prøvet at støve min pc af for nullermænd og den slags;D
Avatar billede off-line Nybegynder
18. oktober 2009 - 17:13 #1
Prøv at checke dine ram for fejl. Hvis du har mere ned 1. ramblok,
så prøv at tage den ene ud på skift. Hvis du kun har 1.ramblok,
så check den med denne:
http://www.softpedia.com/get/Tweak/Memory-Tweak/Microsoft-Windows-Memory-Diagnostic.shtml
Avatar billede hcma Novice
18. oktober 2009 - 17:14 #2
Avatar billede Adamvest Nybegynder
18. oktober 2009 - 17:24 #3
hvordan ser ramblokken ud er det de der hvide ting som jeg har 2 af man kan tage ud?
Avatar billede off-line Nybegynder
18. oktober 2009 - 17:28 #4
Avatar billede Adamvest Nybegynder
18. oktober 2009 - 17:31 #5
okay kan godt lige tage et stykke tid før jeg skriver igen altså 10-30minuter u hvor jeg har en masse ting at tjekke
Avatar billede off-line Nybegynder
18. oktober 2009 - 17:43 #6
Giv dig bare god tid til at gøre det rigtige:)
Avatar billede Adamvest Nybegynder
18. oktober 2009 - 17:46 #7
hvad med mit gange ti holder det stadig altså fik 2 års gange 10 men har kun haft den 1½ r nu
Avatar billede off-line Nybegynder
18. oktober 2009 - 17:58 #8
Ja men kun hvis du ikke selv piller ved computeren, og DETTE ER
VIGTIGT, kun hvis du ikke selv har lavet en softwarefejl. Det vil
sige, at du ikke har installeret noget, som laver problemer.
Men er det hardwarefejl, altså fejl i computerdelene, så gælder
garantien stadig. Er du i tvivl, så ring til forretningen, som
har solgt dig computeren.
Det almindeligste er, at hvis man selv er skyld i fejlen, så får
man en teknikker regning, og den er dyr.
Avatar billede Adamvest Nybegynder
18. oktober 2009 - 18:00 #9
arg pis os man men det må det var en teknisk fejl nu hvor altså jeg er igen med at fomater den og den stadig ikk giver noget svare?
Avatar billede off-line Nybegynder
18. oktober 2009 - 18:09 #10
Du prøver at formatere din HD eller en partition, hvordan?
Du må prøve at beskrive lidt mere, hvad du har gang i.
Avatar billede Adamvest Nybegynder
18. oktober 2009 - 18:37 #11
tusinde tusinde tak tak tak! hvordan giver jeg dig point?
Avatar billede off-line Nybegynder
18. oktober 2009 - 18:42 #12
Point for hvad??? Jeg har jo ikke løst dit problem.
Avatar billede Adamvest Nybegynder
18. oktober 2009 - 18:45 #13
hmm nej men du var grunden til jeg fik det ordnet eller nej det var ham den anden men du hjalp mig med nogle andre ting
Avatar billede off-line Nybegynder
18. oktober 2009 - 18:56 #14
Det er ok. Jeg er glad for at jeg kunne hjælpe lidt.
Men jeg skal ikke have point for så lidt. Så du læger bare selv et
svar, som du accepterer:)
Avatar billede Adamvest Nybegynder
23. oktober 2009 - 19:40 #15
Tak du dejligt at havde nogle som dig her inde;D