Avatar billede madand Nybegynder
18. oktober 2009 - 16:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Focus i browser

Hej Eksperter,

Jeg er igang med en webshop, og har fået tilføjet produkter til et gridview.

Der kan redigeres i produkterne, direkte på siden. Men når man scoller lidt ned igennem produkterne og skal redigere et produkt, laver min side et pageload og starter fra toppen igen.

Hvordan får jeg browseren til selv at finde ud af hvor jeg var sidst?
Jeg har prøvet at google det lidt, men jeg er ikke sikker på hvad jeg skal søge på. Jeg får mest Javascript Focus frem, som ikke lige er det jeg har brug for tror jeg :).

På forhånd tak.
Avatar billede keysersoze Guru
18. oktober 2009 - 16:21 #1
Benyt MaintainScrollPositionOnPostback på dit Page-objekt.
Avatar billede madand Nybegynder
18. oktober 2009 - 16:28 #2
Perfekt!
Mange tak :)
Avatar billede madand Nybegynder
18. oktober 2009 - 16:29 #3
Kan du lige skrive et svar så får du point :)
Avatar billede keysersoze Guru
18. oktober 2009 - 18:07 #4
svar :)