Avatar billede Cadilac Nybegynder
16. oktober 2009 - 05:17 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

?_Hvordan er Windows 7 _?

Hvordan er Windows 7?

Kan man downloade den og prøve selv?

Er den på dansk?

Kan man afinstallere den igen?

Har Windows Vista og Windows XP, på 2 forskellige maskiner.

Er tilfreds med begge styresystemer.

Men er nysgerrig efter at afprøve Windows 7.

Hvad er jeres erfaring med den?

Bedre end XP og Vista?

Hvad er forskellen?
Avatar billede nissen2630 Novice
16. oktober 2009 - 06:26 #1
Min erfaring med Win 7 er ret gode.

Nej du kan ikke DL win 7 mere til test.

Hvis du finder den et sted så kan den sættes til at køre dansk med de medfølgende sprogpakker hvis det er Ultimate udgaven.

Nej. Du kan ikke afinstallere det igen.
Avatar billede Blandy Praktikant
16. oktober 2009 - 08:31 #2
Du kan godt afinstaller win 7 igen, men det skal enten foregå sådan at du formaterer hele din HDD, eller du kører duo-boot. (Har to styrersystemer på din HDD).

Desværre er RC udgaven af Win 7 ikke længere tilgængelig fra microsofts side. Så du bliver nødt til, at være kriminiel eller købe originalen når den udkommer i danmark denne mdr. Windows 7 vil komme på dansk i alle udgaverne, ikke kun Ultimate udgaven som er den store pakke så at sige.

Jeg har også kun gode erfariger med win 7, og har kørt med det i snart et halvt år. Er mindst lige så pænt som Vista, men kører mere stabilt og med mange nyttige funktioner. Kan kun anbefale win 7 på det varmeste.
Avatar billede bufferzone Praktikant
16. oktober 2009 - 09:06 #3
Windows 7 køre langt bedre end vista, den er mere stabil og kræver ikke så mange ressourcer, hvilket betyder at den køre hurtigere end vista.

Hvis du tester, så vil jeg anbefale at du går på 64 bit udgaven med det samme og får testet det også, her kan du bl.a. anvende mere ram end i 32 bit udgaven og så er det her fremtden ligger.

Jeg ved at Microsofts licensbestemmelser gver muighed for at afprøve deres styresystemer i 60 dage, men det er ikke noget de skilter med og det er også ganske svært at finde deres prøve versioner til download. Jeg kan heller ikke garenterer at disse bestemelser gælder windows 7. Hvis jeg finder linket skal jeg nok poste det
Avatar billede zagger Juniormester
16. oktober 2009 - 17:34 #4
Det er faktisk muligt at prøve Windows 7 i 120 dage ganske lovligt.
http://nemli.dk/nyheder.php?overskrift=Pr%F8v%20Windows%207%20gratis%20i%20120%20dage
Avatar billede Cadilac Nybegynder
16. oktober 2009 - 21:36 #5
Mange TAK - Kom med et svar, dem som ikke allerede har gjort det.