Avatar billede doktoren001 Juniormester
13. oktober 2009 - 19:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Digital kabeltv - Yousee

Hej,

Jeg har et Samsung LE37A456 C2D, desværre vidste jeg ikke at C2D betyder at der IKKE er dvb-c tuner i, i modsætning til C2C modellen.
Dette betyder at jeg har købt et CA modul og et digital tv kort fra Yousee, som jeg ikke kan bruge.
Mit spørgsmål er nu, hvordan kommer jeg til at kunne bruge mit kort? Man skal vel have en boks? Hvilke bokse er gode? hvad skal man kigge efter.
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
13. oktober 2009 - 21:03 #1
YouSee's egne bokse virker fint (dem fra Samsung).
Avatar billede sascha Nybegynder
13. oktober 2009 - 22:47 #2
YouSee sender analogt signal til 2012
Avatar billede tasty Nybegynder
14. oktober 2009 - 08:09 #3
Yousee`s box (samsung med hd) den er der tt fejl med og står den tændt i mere end 2 dage så laver den pixelfejl i billede. Desuden så er det tit den laver fejl ved optagelse af tv.

Kan du putte kort i dit tv så ville jeg gøre det og så hvis du ønsker optage funktion, så køb ved siden af en hdd optager :)
Avatar billede doktoren001 Juniormester
14. oktober 2009 - 09:01 #4
Jeg kan sådan et fint sætte kortet i fjernsynet, men da der ikke er DVB-C tuner i tv´et, kommer jeg ikke ret langt med det ;-)
Tak for tippet med  hensyn til Yousees boks.
Avatar billede doktoren001 Juniormester
23. oktober 2009 - 07:09 #5
Lukker nu, da jeg ikke synes jeg har fået svar.