Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2009 - 19:06 Der er 1 løsning

Altid kalde en hvis metode, når en metode bliver kaldt.

Hej

Her er følgende eksempel fra min WCF service:

http://pastebin.com/m233be716

Jeg har i denne service noget endpoint behavior der skal validere en bruger der kalder en metode. Jeg skal derfor køre lidt kode ved alle kald, for at validere ham. Men jeg ville nød skulle kalde den metode på ALLE metoder i WCF servicen, da der er ret mange.

Kan jeg på en smart måde altid sørge for at en metode bliver kaldt når en af metoderne i min VBTService klasse kaldes?

Tænkte på noget base klasse, arving, et eller andet?
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2009 - 19:10 #1
Doh, nevermind!

Jeg kunne selvfølgelig bare lave en contructor!

public VBTService()
{
  Guid test = ServerContext.Current.Token;
}