Avatar billede chpe04 Nybegynder
12. oktober 2009 - 00:26 Der er 14 kommentarer

problemer med tegnsæt.

har problemer med sprog i internet explore, når jeg feks. åbner youtube, åbnes den på tysk.
kan ikke få den over på dansk, da jeg ikke har dansk i mit tegnsæt.
fik problemet efter jeg skulle instalerer noget kinesisk stream tv. hvordan for jeg den over på dansk igen.
bruger internet explore 8.
12. oktober 2009 - 06:37 #1
Velkommen til E. ...

IE
[Vis][Tegnsæt][Vesteuropæisk - ISO]

IE
[Funktioner][Fanen Generelt][Slet] - Vælg alle muligheder - OK ...
Avatar billede chpe04 Nybegynder
12. oktober 2009 - 23:00 #2
den står på vesteuropæisk. i funktioner har jeg ikke en fane der hedder generelt, der hedder de
slet browser data
in-private browsing
åbn sidste browsersession igen
in-private-filtering
instillinger for inprivate-filtering
blokering af pop op-vinduer
smartscreen-filter
administrer tilføjelsesprogrammer
kompatibilietetsvisning
instillinger for kompatibilietetsvisning
feed-registrering
windows update
udviklerværktøjer
send til bluetooth-enhed
internetinstillinger
13. oktober 2009 - 06:41 #3
Lidt rettelse ->

[Funktioner][Internet indstillinger][Fanen Generelt] ...
Avatar billede chpe04 Nybegynder
13. oktober 2009 - 07:53 #4
det hjælper ikke, den tror stadig jeg er tysk. og prøver jeg at instalerer sprogpakken til ie, så siger den at der ikke er hukommelse nok. har 1,22 gb fri på mit d drev, og 200 gb på mit c drev
Avatar billede chpe04 Nybegynder
15. oktober 2009 - 20:12 #5
er der ingen der har et godt bud, på hvad jeg skal gøre.
15. oktober 2009 - 20:21 #6
Forøvrigt:
XP eller Vista ?
Avatar billede chpe04 Nybegynder
15. oktober 2009 - 23:44 #7
vista, har også lige opdaget at min facebook også gør det. facebook er på dansk men reklamerne i siden er på tysk, hvor de normalt er på dansk. skal lige siges at jeg befinder mig i england nu. regner ikke med det skulle have noget at sige.
Avatar billede chpe04 Nybegynder
15. oktober 2009 - 23:48 #8
og kan ikke lave en gendannelse, for fik en opdatering lige efter, den slettede tidliger gendannelser.
Avatar billede chpe04 Nybegynder
18. oktober 2009 - 22:28 #9
så må jeg jo få fat i en fagmand
Avatar billede chpe04 Nybegynder
19. oktober 2009 - 22:42 #10
denne side skal da ikke hedde eksperten, der er sku ikke meget hjælp at hente.
19. oktober 2009 - 22:59 #11
Tanke: Opret en NY bruger og start op i den nye bruger og se hvad der sker der ???
Avatar billede Vandreren Novice
22. oktober 2009 - 13:35 #12
Med mindre du mangler mui-filer til dansk tegnsæt, kan du definere en prioriteringsrækkefølge for hvilke sprog, en side skal vises i.

I IE8: Internetindstillinger -> Sprog.

Screenshot: http://peecee.dk/upload/view/198820/full
Avatar billede Vandreren Novice
22. oktober 2009 - 13:55 #13
Det formulerede jeg lidt forkert. Du kan altid definere den prioriteringsrækkefølge til visning af sprog, men det er ikke sikkert du kan vælge dansk hvis du mangler mui-filer.
Avatar billede chpe04 Nybegynder
25. oktober 2009 - 17:57 #14
jeg må prøve når jeg kommer til dk, små jeg se om det løser problemet.