Avatar billede some_one Nybegynder
11. oktober 2009 - 22:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Min pc totalt død pga virus

Okay jeg downloadede det her program for at freake min ven ud men da jeg kørte programmet begyndte den at lukke et hpsoftware til min printer op konstant og jeg tænkte straks virus og slukkede for kontakten men det var forsent efter at have slukket internet og startet min pc op får jeg bare en sort skærm og min teamviewer starter op som altid. Men når jeg lukker den er der bare sort skærm. På min admninistrator bruger kan jeg ikke lukke jobliste op hverken ved ctrl + alt + del eller ved ctrl+shift+esc men på den anden bruger kan jeg få joblisten frem ved ctrl+shift+esc

lige en ting jeg missede når jeg starter den op ligemeget hvad for en bruger kommer den med denne fejl besked (kom også da je startede programmet som ødelagde der hele

Line -1:

Error: array variable has incorrect number of subscripts or subscript
dimension range exceeded

Og så kan jeg trykke ok

Jeg har glemt strømkablet til min bærbar i skolen og vi har efterårs ferie så har ikke rigtig nogen anden løsning end den iPhone jeg bruger til at skrive denne tekst på og da jeg har en masse lektier for til på mandag kan jeg ikke undværer en pc i særlig lang tid så håber i kan hjælpe

jeg kører Windows Vista 32-bit
Avatar billede some_one Nybegynder
11. oktober 2009 - 23:13 #1
Undskyld men der skete ikke noget på min iPhone så jeg refreshede siden et par gange og nu er det her sket
Avatar billede some_one Nybegynder
12. oktober 2009 - 16:24 #2
Flyttet til sikkerhed/virus