Avatar billede snowball Novice
09. oktober 2009 - 12:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Eksportere alt over i ny database

Hej.

Jeg har en gammel Access database som efterhånden er blevet konverteret nogle gange, og den begynder at "knirke lidt".

Derfor vil jeg gerne have exporteret alle tabeller, forme, forespørgsler osv. over i en ny database som er Access 2003 fra starten af.

Kan man ikke gøre det på en nemmere og smartere måde end at højreklikke på alle tingene én efter én og vælge Export?

På forhånd tak.
Avatar billede terry Ekspert
09. oktober 2009 - 13:10 #1
Open a new dB (Access 2003) then choose import and then select the file to import from. You can now choose the objects you want to import
Avatar billede snowball Novice
09. oktober 2009 - 13:36 #2
Of course ;)

Thanks.
Avatar billede terry Ekspert
09. oktober 2009 - 14:13 #3
your welcome og selv tak