Avatar billede compac Seniormester
08. oktober 2009 - 16:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Flyt vindue mellem 2 skærme

Jeg havde engang en facilitet, der kunne flytte et vindue fra en skærm til en anden, når man har 2 skærme, selvom det var maximeret.
Den lå som en ikon ved siden af minimer-maxiner-Luk ikonerne.
Desværre kan jeg ikke huske hvad programmet hedder.

Kan nogen hjælpe?
Avatar billede ziron Nybegynder
08. oktober 2009 - 16:25 #1
Man kunne gøre det gennem Nvidia's program til deres skærmkort før i tiden,

Men om den feature stadig er der er jeg ikke klar over, men du kan benytte programmet http://www.realtimesoft.com/ultramon/

Som kan gøre det du efterspørger. samt en masse andet.
Avatar billede mrgumble Nybegynder
08. oktober 2009 - 17:25 #2
Det er ikke helt det samme program, da dette ikke lægger sig ved maksimere/minimere knapperne, men giver derimod en lækker lille genvejstast.
Det hedder WinSplit Revolutions, er gratis og med et maksimeret vindue kan du flytte det til højre ved at trykke Ctrl+Alt+Højre pil. :o)